Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách – Bc. Petra Háčková
Bc. Petra Háčková
Master's thesis
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Marketing Mix and its Application in Financial Services
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu na finančním trhu. Teoretická část pojednává o jeho podstatě a popisuje jednotlivé nástroje klasické podoby marketingového mixu čtyři P, které jsou aplikovány na finanční služby. Součástí diplomové práce je také komparace produktů, cen, distribucí a propagací dvou bank - Air bank a České spořitelny. Z této komparace vyplyne, jestli …moreAbstract:
This Diploma Thesis deals with marketing mix of the financial market. The theoretical part explains its nature and describes the tools of classical marketing mix of four P’s applied to financial services. The thesis also includes a comparison of products, prices, distributions and promotions of two banks – the Air bank and the Czech Savings Bank. Whether the new philosophy of Air bank that introduces …moreKeywords
Marketingový mix finanční produkt finanční služba běžný účet spořicí účet úvěr cena poplatek úroková sazba distribuce konkurence reklama prodej marketing propagace marketing mix financial product financial service current account savings account credit price fee interest rate distribution competition advertising sales promotion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zlx01/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Reader: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Theses on a related topic
-
Mobile Financial Service (MFS) in Bangladesh: A comprehensive study of different service providers
MD Saiful Islam -
Analýza konkurenceschopnosti firmy UDAS Financial Service, s.r.o.
Vladislava Herlíková -
A Financial Analysis of Palmira Service s.r.o. for the Period 2016-2019
Viacheslav Bykhovskyi -
Comparison of Financial Systems in China and in the USA
Fan Zhang -
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Financial Situation Assessment of the Selected Corporation
Xushi Chen -
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Stavební spoření jako finanční produkt v České republice
Eva Stodolová