Chování spotřebitelů na trhu s výběrovou kávou – Bc. Eva Schneiderová
Bc. Eva Schneiderová
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s výběrovou kávou
Consumer Behaviour in Speciality Coffee Market
Abstract:
Tato práce je zaměřená na spotřebitelské chování na trhu s výběrovou kávou. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat segment českých zákazníků, kteří se o výběrovou kávu zajímají, a navrhnout vhodná doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu. Prostřednictvím kvantitativních a kvalitativních metod bylo možné zjistit faktory, jež spotřebitelské chování ovlivňují a na jejich základě navrhnout …moreAbstract:
This thesis is focused on consumer behaviour in the speciality coffee market. The main objective of the diploma thesis is to characterize the segment of Czech customers who are interested in specialty coffee, and to propose suitable recommendations for entities operating in this market. Using both quantitative and qualitative research methods, it identifies factors that affect consumer behaviour and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Patrik Kubát, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vliv zvýšení spotřební daně z tabákových výrobků na chování spotřebitelé a potenciální dopady na příjmovou stránku státního rozpočtu
Violetta Kokyrch -
Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
Jan AXMAN -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá