Michal Novák

Disertační práce

Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu

Dynamic Models of Mass Media Planning: Structural Analysis of the Czech TV market
Anotace:
V posledním desetiletí dochází k masivní proliferaci televizních stanic, převážně z důvodu digitalizace vysílání. Práce přináší aktuální poznatky o struktuře televizního trhu s reklamou s návazností na dílčí aspekty spojené s masmediálním plánováním. Výzkum metodologicky staví na data-miningu datového skladu společnosti Nielsen Admosphere, a. s., která provádí v českém prostředí komplexní kontinuální …více
Abstract:
Due to the digitization of broadcasting there has been a massive proliferation of television stations in the last decade. The thesis brings current knowledge about the structure of the television advertising market in the Czech Republic linked to the aspects of the mass-media planning. Research is methodologically based on the data mining of the data of continuous media monitoring provided by Nielsen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Hana Machková, Jan Jirák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71297