Porovnání pedagogických přístupů k interpretaci varhanních skladeb v ČR – Tatiana Pernetová
Tatiana Pernetová
Bakalářská práce
Porovnání pedagogických přístupů k interpretaci varhanních skladeb v ČR
Comparison of pedagogical approaches to the interpretation of organ compositions in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se věnuje porovnání současných pedagogických přístupů k interpretaci varhanních skladeb na středních a vysokých hudebních školách České republiky. Jádrem práce je rozsáhlý výzkum mezi vyučujícími na vysokých a středních školách s následující podrobnou analýzou, porovnáním jeho výsledků a stanovením vyplývajících závěrů, které svědčí o současném stavu výuky varhan v České republice. Tento …víceAbstract:
This thesis deals with the comparison of contemporary pedagogical approaches to the interpretation of organ compositions at secondary schools and music colleges in the Czech Republic. The core of the work is an extensive research among teachers at colleges and secondary schools with the following detailed analysis, comparing its results and setting out the resulting conclusions that testify to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Jaroslav TŮMA
- Oponent: Pavel ČERNÝ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Varhany
Práce na příbuzné téma
-
Hra na varhany ve vybraných základních uměleckých školách okresu Hodonín
Alžběta Plachá -
Serafínské a mefistofelské prvky v hudební mluvě kompozičních cyklů Petra Ebena Faust a Job pro varhany a jejich využití v rámci výuky hudební výchovy a hry na varhany na středních a základních uměleckých školách
Marek GAJDA -
Interpretace skladeb vybraných českých autorů 19. století na dobové varhany
Adéla Venclová -
Interpretace severoněmecké varhanní hudby 17. století na české barokní varhany
Jiří Kovář -
Varhanní učebnice využívané při výuce na moravských základních uměleckých školách
Markéta Prokopovičová -
Julius Reubke: Sonáta na 94. žalm. Interpretace a mimohudební obsah
Anna Drobílková -
Alexandre Guilmant – Sonáta d moll pro varhany č. 1 op. 42
Kateřina Filková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková