BcA. Anna Chrtková

Bakalářská práce

Divadlo jako nástroj manipulace

Manipulation through the theatre
Anotace:
Současné výtvarné umění na přelomu osmdesátých a devadesátých let prožilo zásadní obrat směrem k umění participativnímu s větším zájmem o diváka. Divadlo současné tento obrat prožívá s mírným zpožděním nyní. Divák se stává téměř nejdůležitější osobou v rámci celého procesu, je na něj pohlíženo nejen jako na běžného recipienta, ale například i jako na završitele děje. Každá divadelní inscenace se již …více
Abstract:
Contemporary fine art has been – on the verge of 80s and 90s – struck by an important turn in direction of more participative and spectator-focused discourse. With a little delay, contemporary theatre is going through it now. The beholder is becoming almost the most important figure in the whole process and is looked at not just as a mere recipient, but as the part of story’s climax and its participant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Preková
  • Oponent: Mgr. MgA. Barbora Herčíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/gm4ye/