Tandemová výuka na 1. stupni ZŠ jako příprava začínajícího učitele k samostatnému třídnictví – Mgr. Alžběta Granátová
Mgr. Alžběta Granátová
Diplomová práce
Tandemová výuka na 1. stupni ZŠ jako příprava začínajícího učitele k samostatnému třídnictví
Co-teaching at primary school as a preparation of novice teacher to independent class teaching
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv tandemové výuky na profesní rozvoj učitelů k samostatnému vedení třídy v prvním roce jejich praxe. Teoretická část se věnuje roli učitele jako odborníka a výzvám, kterým čelí začínající pedagogové. Empirický výzkum využívá kvalitativní metodu interpretativní fenomenologické analýzy a sběru dat prostřednictvím rozhovorů, aby odhalil, jak tento model výuky posiluje sebedůvěru …víceAbstract:
The thesis examines the influence of co-teaching on the preparation of teachers for independent classroom management in their first year of practice. The theoretical part addresses the role of the teacher as a professional and the challenges faced by novice teachers. The empirical research employs a qualitative method of interpretative phenomenological analysis and data collection through interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tkqaf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2025
- Vedoucí: Mgr. Alžběta Jurasová
- Oponent: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy