Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku – Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Bc. Tereza HOLÍKOVÁ
Master's thesis
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Learning strategies of older school-age children with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce "Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku" se zabývá strategiemi učení žáků na druhém stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií. Teoretická část vymezuje pojem žák staršího školního věku se SVP, dále se věnuje procesu učení a kognitivním procesům, krátce popisuje specifické poruchy učení. Poslední kapitola je věnována učebním preferencím, strategiím učení …viacAbstract:
The thesis deals with learning strategies of older school-age children with special educational needs (SEN). Theoretical part consists of chapters focused on the term older school-age children with SEN, learning process and description of cognitive processes, specific learning disabilities, learning preferences, learning strategies and teacher's support in that area. The aim of the practical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÍKOVÁ, Tereza. Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UAJmi
Práce na příbuzné téma
-
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
Veronika Němcová -
Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy
Štěpánka Loulová -
Strategie rozvoje školní připravenosti dětí předškolního věku
Marie ŠUBRTOVÁ -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv nevokální hudby na lidský mozek, koncentraci a proces učení
Zdeňka Barešová -
Proces sebeřízeného učení u žen v období těhotenství
Tereza Bočková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič
Názov
Vložil
Vložené
Práva