Návrh marketingové komunikace v restauračním zařízení – Jakub Lukšík
Jakub Lukšík
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace v restauračním zařízení
Design of Marketing Communication in the Restaurant Facility
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu využívání komunikačních nástrojů vybraného restauračního zařízení a návrh nových přístupů ke komunikačním aktivitám s důrazem na jejich efektivní působení vůči cílové skupině. K výzkumu vybraného zařízení a jeho způsobu využívaní komunikačních nástrojů je použita kvantitativní metoda dotazování.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of utilization of communication tools of selected restaurant facility and to design new approaches to communication activities with an emphasis on their effective action against the target group. To research the selected restaurant facility and its method of using the communication tools, a quantitative method of polling was applied on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128052
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb vybraného subjektu
Barbora Pechová -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová komunikace restauračního zařízení
Soňa Paldusová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui