Ing. Pavla Lebedeva Pochvalovská

Diplomová práce

Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje

Restaurant Marketing focused on Sales Promotion
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu v gastronomii jako jedním ze zdrojů pro budování konkurenceschopné restaurace. Problematika je řešena vzhledem k obtížné ekonomické situaci v oboru. Tržby se konstantně snižují již od roku 2008 a též vysoký je počet krachujících restaurací (v roce 2012 zkrachovalo 420 podniků). Cílem této práce je analýza úrovně marketingu v oblasti gastronomie na předem …více
Abstract:
The thesis deals with the problem of restaurant marketing as one of the pillar of building an enterprise being able to compete. Issue is dealt with the concern of today´s demanding situation in Gastronomy. Restaurant incomes are constantly going down since the year of 2008, and the number of closing is also high (in 2012 420 companies went bankrupt). The aim of this work is to analyse the level of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: Ing. Vladimír Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství