Ing. Marie Střechová

Master's thesis

Optimalizace dopravní obsluhy zákazníků ČSAD Hodonín a.s.

Transport Customer Service Optimization of ČSAD Hodonín a.s.
Abstract:
Práce je zaměřena na optimalizaci dopravní obsluhy zákazníků společnosti ČSAD Hodonín a.s. Zabývá se charakteristikou společnosti, analýzou současného stavu a problematikou okružních jízd s použitím CW metody. Výsledkem této práce je návrh optimalizačních opatření s následnou aplikací těchto opatření do společnosti.
Abstract:
The Paper is focused on optimization of transport customer service of ČSAD Hodonín a.s. The objective is the description of a company, the analysis of current situation, Vehicle Routing Problem by means of the CW method. The result of this paper is the proposal for optimization in the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Střechová, Marie. Optimalizace dopravní obsluhy zákazníků ČSAD Hodonín a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics