Ing. Marie Střechová

Master's thesis

Optimalizace dopravní obsluhy zákazníků ČSAD Hodonín a.s.

Transport Customer Service Optimization of ČSAD Hodonín a.s.
Anotácia:
Práce je zaměřena na optimalizaci dopravní obsluhy zákazníků společnosti ČSAD Hodonín a.s. Zabývá se charakteristikou společnosti, analýzou současného stavu a problematikou okružních jízd s použitím CW metody. Výsledkem této práce je návrh optimalizačních opatření s následnou aplikací těchto opatření do společnosti.
Abstract:
The Paper is focused on optimization of transport customer service of ČSAD Hodonín a.s. The objective is the description of a company, the analysis of current situation, Vehicle Routing Problem by means of the CW method. The result of this paper is the proposal for optimization in the company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Střechová, Marie. Optimalizace dopravní obsluhy zákazníků ČSAD Hodonín a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics