Benefitní programy jako strategický nástroj bankovních produktů – Bc. Kristina Žížalová, DiS.
Bc. Kristina Žížalová, DiS.
Diplomová práce
Benefitní programy jako strategický nástroj bankovních produktů
Loyalty programs as a strategic instrument of banking products
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám benefitními programy bankovních institucí, které přináší přidanou hodnotu pro držitele bankovních karet. V první části popisuji vývoj platebních karet na území České republiky, zaměřuji se na získání a udržení zákaznické věrnosti pomocí vhodných nástrojů. Podrobně rozebírám principy věrnostních programů, jejich výhody a způsoby fungování. V druhé části představuji …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on benefit programs of banks, that brings some added value to cardholders. First part describes the development of payment cards in Czech Republic. It is focused on acquiring and keeping customer’s loyalty using suitable instruments. Loyalty programs principles are discussed in detail, their advantages are examined. Second part introduces banking products and compares …víceKlíčová slova
Aktivní strategie bank Afluentní klientela Benefitní programy Faktory dosahování rentability Rentabilita bankovních produktů Segmentace klientů Platební karty Retence klientů. Banking active strategy Afluent clients Benefit programs Profitabality factors Bank products profitability Clients segmentation Payment cards Clients retention
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z7ugh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Vladislav Pavlát, CSc.
- Oponent: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Milan Beneš -
Analýza vybraného bankovního produktu
Markéta Pospíšilová -
Využití bankovních produktů a služeb z pohledu českých domácností
David Pospíšil -
Finanční měření konkurenceschopnosti vybraného podniku
Monika Košábková