Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy – Martina Koubová
Martina Koubová
Master's thesis
Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
Abstract:
Práce zkoumá zobrazování mužů a žen v reklamě v časopisech životního stylu pro muže a ženy Cosmopolitan a Esquire. Srovnává obraz mužů a žen v ženském a mužském titulu navzájem a také proměnu obrazu mužů a žen v odstupu deseti let v každém titulu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2531
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jan Wallek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Obraz muže a ženy v médiích - lifestylové časopisy
Barbora Šeráková -
Identita muže v mužských lifestylových časopisech
Zdeňka VÁCLAVÍKOVÁ -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Srovnání vnímání reklam značek parfémů pro muže a ženy
Klára Kopecká -
Genderové role muže a ženy v reklamě
Martin Singer -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková