Martina Koubová

Master's thesis

Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy

Abstract:
Práce zkoumá zobrazování mužů a žen v reklamě v časopisech životního stylu pro muže a ženy Cosmopolitan a Esquire. Srovnává obraz mužů a žen v ženském a mužském titulu navzájem a také proměnu obrazu mužů a žen v odstupu deseti let v každém titulu.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2007
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jan Wallek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2531

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management