A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements – Roman Brieda
Roman Brieda
Bachelor's thesis
A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements
A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements
Abstract:
The main objective of this thesis represents an analysis of persuasive techniques, incorporated in each advertisement from BMW and Ford companies. The aim of this thesis is to evaluate used persuasive techniques and discuss its effectiveness in ability to persuade a customer to purchase the product. The theoretical part describes terms as discourse, advertising discourse, discourse analysis, and advertisement …viacAbstract:
Hlavnou úlohou tejto práce je analýza presvedčovacích techník použitých v jednotlivých reklamách od spoločností Ford a BMW. Cieľom je vyhodnotiť použité presvedčovacie techniky a viesť diskusiu o ich efektívnosti v schopnosti presvedčiť zákazníka o kúpe produktu. Teoretická časť predstavuje pojmy ako diskurs, reklamný diskurz, diskurzívna analýza, reklama a automobilová reklama. Taktiež preberá presvedčovacie …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zverejniť od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brieda, Roman. A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák