Roman Brieda

Bachelor's thesis

A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements

A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements
Abstract:
The main objective of this thesis represents an analysis of persuasive techniques, incorporated in each advertisement from BMW and Ford companies. The aim of this thesis is to evaluate used persuasive techniques and discuss its effectiveness in ability to persuade a customer to purchase the product. The theoretical part describes terms as discourse, advertising discourse, discourse analysis, and advertisement …viac
Abstract:
Hlavnou úlohou tejto práce je analýza presvedčovacích techník použitých v jednotlivých reklamách od spoločností Ford a BMW. Cieľom je vyhodnotiť použité presvedčovacie techniky a viesť diskusiu o ich efektívnosti v schopnosti presvedčiť zákazníka o kúpe produktu. Teoretická časť predstavuje pojmy ako diskurs, reklamný diskurz, diskurzívna analýza, reklama a automobilová reklama. Taktiež preberá presvedčovacie …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zverejniť od: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brieda, Roman. A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe