Eva Bohatá

Master's thesis

Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)

Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Abstract:
Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedúci: Hilda Bártová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20879