Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název) – Eva Bohatá
Eva Bohatá
Master's thesis
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.Abstract:
Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Hilda Bártová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20879
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Psychologicko-taktické aspekty vedenia výsluchu detí
Ňachajová Ňachajová -
Platforma pro dotazování nad kyberbezpečnostními daty
Matúš Raček