Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus – Bc. Lenka Kučerová
Bc. Lenka Kučerová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Proposal of marketing communication for Juventus leisure time activities centre
Abstract:
Cílem DP je navrhnout marketingovou komunikaci pro Středisko volného času Juventus. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů offline a online včetně moderních vývojových trendů s ohledem na marketing služeb. V praktické části bude představeno Středisko volného času Juventus. Bude proveden sekundární výzkum týkající se …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing communication for Juventus leisure time activities centre. The theoretical part will be contain theoretical knowledge about marketing communication, communication mix and his tools offline and online including modern development trends with regart to marketing services. In the practical part will be introduced Juventus leisure time activities centre …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vf1or/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Lenka. \textit{Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wmiemu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Veronika Chovancová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Srovnání online a offline programových nástrojů pro provádění symbolických výpočtů
Jan Ševčík -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný