Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus – Bc. Lenka Kučerová
Bc. Lenka Kučerová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Proposal of marketing communication for Juventus leisure time activities centre
Anotácia:
Cílem DP je navrhnout marketingovou komunikaci pro Středisko volného času Juventus. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů offline a online včetně moderních vývojových trendů s ohledem na marketing služeb. V praktické části bude představeno Středisko volného času Juventus. Bude proveden sekundární výzkum týkající se …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing communication for Juventus leisure time activities centre. The theoretical part will be contain theoretical knowledge about marketing communication, communication mix and his tools offline and online including modern development trends with regart to marketing services. In the practical part will be introduced Juventus leisure time activities centre …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vf1or/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Veronika Chovancová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Srovnání online a offline programových nástrojů pro provádění symbolických výpočtů
Jan Ševčík -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný