Marketingový plán společnosti SEPHORA – Tereza Hořická
Tereza Hořická
Bakalářská práce
Marketingový plán společnosti SEPHORA
Marketing plan of the company SEPHORA
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti SEPHORA. První část práce je zaměřená na teoretické poznatky, které úzce souvisejí sproblematikou marketingu, marketingové strategie a marketingového plánu. Druhá část práce se věnuje představení společnosti SEPHORA. Společnost SEPHORA na bakalářské práci spolupracovala a poskytla potřebné informace, na základě kterých mohl být vypracován …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing plan of the company SEPHORA. The first part of the work is focused on theoretical knowledge that is closely related to the issues of marketing, marketing strategy and marketing plan. The second part of the work is devoted to the introduction of the company SEPHORA. SEPHORA cooperated in the bachelor's thesis and provided the necessary information on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová