Ing. Zdeněk Starý

Bakalářská práce

Sponzorství sportu v České republice

Sports sponsorship in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje problematiku sportovního sponzorství v České republice. Teoretická východiska z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu a zejména sponzorství jsou vstupními předpoklady ke zpracování praktické části bakalářské práce. Sponzorská aktivita sportovního klubu HC Slavia Praha je popsána v určitém časovém období a jsou uvedeny nejvýznamnější kritéria její činnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis characterize problems of sport sponsorship in The Czech Republic. Practical part of bachelor thesis comes out from theory of marketing communication, marketing mix and especially from sponsorship described in theoretical part. Sponsor activity of case study HC Slavia Praha is described in specific time period and its main activities, recommendations and recommended replenishment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: Ing. Otto Kechner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance