Lucie KAUCKÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Práce se zabývá zjištěním, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek ve vybraném obchodním řetězci na českém trhu, zda mají o tyto výrobky zájem a navržením a doporučením možných řešení pro rozvoj privátních značek. K porozumění problematiky privátních značek je první část věnována základním charakteristikám privátních značek, klasifikaci privátních značek, strategii řízení a postavení privátních …moreAbstract:
The work deals with how costumers perceive the position of private labels in the selected retail chain on the Czech market, whether they are interested in these products and to propose possible solutions and recommendations for the development of private brands. The first part of the work is about the problems of private labels and is contained from the basic characteristics of private brands, classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAUCKÁ, Lucie. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wn5wb7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAUCKÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Veronika HAVLOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Denisa MACHOŇOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Monika PINCOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights