Aneta Granátová
Master's thesis
Inovace na trhu online prodeje potravin
Abstract:
Předmětem této diplomové práce jsou inovace na trhu online prodeje potravin společnosti Ko-šík.cz a Rohlík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá inovacemi, typy inovací, jejich úspěšností, inovačním procesem, technikami a metodami a také situační analýzou. Druhá část je praktická, která představuje obě společnosti, jejich situační analýzu …moreAbstract:
The subject of research of this diploma thesis are innovations in the market of online food sales of the company Košík.cz and Rohlík.cz. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The first part of the thesis is the theoretical part, which deals with innovations, types of innovations, their success, innovation process, techniques and methods, as well as situation analysis. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/wn9nfj/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRANÁTOVÁ, Aneta. \textit{Inovace na trhu online prodeje potravin}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/wn9nfj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Online prodej potravin v ČR
Dalibor PETRÁK -
Online prodej potravin v ČR
Eva TISOTOVÁ -
Využití metod Competitive Intelligence v online prodeji potravin
Petra Vaníčková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková