Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie – Bc. Eva FEKETOVÁ
Bc. Eva FEKETOVÁ
Diplomová práce
Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie
Concept of lifelog learning: Eduacation policies and practice initiatives in the European Union countries
Anotace:
Práce se zabývá principem celoživotního vzdělávání, jak jej chápe Evropská unie. Jejím cílem je zmapovat, jak se Lisabonská strategie promítá do vzdělávacích politik členských zemí EU. Tato diplomová práce se zároveň se pokouší o podrobnější prozkoumání národní vzdělávací politiky států, které v mezinárodním srovnání vykazují nejvýznamnější zlepšení ve většině měřených parametrů. Analýza sleduje, jak …víceAbstract:
The thesis deals with the principle of the lifelong education as it is conceived by the European Union. It's also focused on depicting of the impact that the Lisbon Strategy has on the educational policies within the EU member states. The thesis makes an attempt to look into the national educational policy of the states which have proved to achieve the most significant improvement as far as the majority …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
39923
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEKETOVÁ, Eva. \textit{Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/wnb85p/.
Jak správně citovat práci
FEKETOVÁ, Eva. Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Evropská kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita vysokých škol: mezinárodní srovnání perspektivou studentů
Sára Černá -
Participace českých vysokých škol na mezinárodní výměně studentů - Srovnání programů Erasmus a Erasmus+
Lucie Šprochová -
Vztah hodnot a osobní pohody u vysokoškolských studentů: mezinárodní srovnání vzorků z České republiky, Indie, Jihoafrické republiky a Nového Zélandu
Eliška Čejková -
Spokojenost s životem, volný čas a environmentální postoje studentů vysokých škol - mezinárodní srovnání
Štěpánka CIMICKÁ -
Vybrané koreláty kultury, rodinného prostředí a self-efficacy u studentů VŠ (srovnání českého a amerického vzorku)
Martina Hanušová -
Rozdíly v nervosvalové koordinaci sportujicích a nesportujících pubescentů ve srovnání se studenty PdF MU
Iveta Vitouchová -
Evropská vzdělávací politika a konkurenceschopnost
Petra Gajdaczová -
Podpora Evropské unie v oblasti celoživotního vzdělávání v regionu Střední Morava Česká republika
Šimon MIČA