Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3 – Bc. Miroslava Tomková
Bc. Miroslava Tomková
Master's thesis
Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3
Using the principles of Montessori in families in raising children 0-3
Abstract:
Magisterská diplomová práce „Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3 roky“ se zabývá praktickým využitím principů Montessori pedagogiky v domácím prostředí u nejmenších dětí. V teoretické části se nejdříve zabývám rodinou, její současnou podobou a rodinou, jako místem pro výchovu dětí. V další části teorie se věnuji výchově, výchovným stylům a současným alternativám ve výchově. …moreAbstract:
Master's thesis "Using of Montessori Principles in Families in Raising Children 0-3 Years" deals with the practical use of the principles of Montessori pedagogy in the home environment of the youngest children. In the theoretical part I first deal with the family, its current form and family, as a place for raising children. In the next part of the theory I deal with education, upbringing styles and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zgwgf/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Alternativní pedagogické směry - alternativní školy
Lada PITROVÁ -
Využití Montessori pedagogiky v domácí péči o seniora s demencí: případová studie
Michaela Pokorná -
Pedagogika Marie Montessori jako podpora připravenosti na školní docházku.
Petr Šádek -
Principy Montessori pedagogiky při práci s batolaty v domácím prostředí
Dana Tůmová -
Příznivé účinky vodního prostředí na zdraví a psychomotorický vývoj kojenců, batolat a dětí předškolního věku
Kateřina Plachá -
Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, jeslí a rodin
Kateřina Jírů