Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3 – Bc. Miroslava Tomková
Bc. Miroslava Tomková
Master's thesis
Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3
Using the principles of Montessori in families in raising children 0-3
Anotácia:
Magisterská diplomová práce „Využití principů Montessori v rodinách při výchově dětí 0-3 roky“ se zabývá praktickým využitím principů Montessori pedagogiky v domácím prostředí u nejmenších dětí. V teoretické části se nejdříve zabývám rodinou, její současnou podobou a rodinou, jako místem pro výchovu dětí. V další části teorie se věnuji výchově, výchovným stylům a současným alternativám ve výchově. …viacAbstract:
Master's thesis "Using of Montessori Principles in Families in Raising Children 0-3 Years" deals with the practical use of the principles of Montessori pedagogy in the home environment of the youngest children. In the theoretical part I first deal with the family, its current form and family, as a place for raising children. In the next part of the theory I deal with education, upbringing styles and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zgwgf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní pedagogické směry - alternativní školy
Lada PITROVÁ -
Využití Montessori pedagogiky v domácí péči o seniora s demencí: případová studie
Michaela Pokorná -
Pedagogika Marie Montessori jako podpora připravenosti na školní docházku.
Petr Šádek -
Principy Montessori pedagogiky při práci s batolaty v domácím prostředí
Dana Tůmová -
Příznivé účinky vodního prostředí na zdraví a psychomotorický vývoj kojenců, batolat a dětí předškolního věku
Kateřina Plachá -
Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, jeslí a rodin
Kateřina Jírů