Ivana Krajíčková
Master's thesis
Trh turistických karet v ČR
Market of tourism cards in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce je charakterizovat trh turistických karet v České republice. V práci je zhodnocena nabídka turistických karet v ČR a také poptávka po nich. Dále práce zkoumá povědomí o tomto produktu a zkušenosti společností destinačního managementu a provozovatelů turistických karet. Práce také obsahuje porovnání českého trhu turistických karet s trhem v evropských zemích. Nakonec jsou navržena …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to characterize the market of tourism cards in the Czech Republic. In the paper, the offer of tourism cards in the Czech Republic and the demand for them are evaluated. The next chapter deals with customer awareness of the product and with experience of destination management companies and operators of tourism cards. The thesis also contains a comparison of the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedúci: Liběna Jarolímková
- Oponent: Alexey Kondrashov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Markéta Kaňová -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko
Gabriela Menčíková -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Destinační loga pro krajinný marketing jižní Šumavy a regionu Mühlviertel
Josef KRÁLÍK