Audiovizuální tvář české módy – BcA. Klára Ďabolková
BcA. Klára Ďabolková
Master's thesis
Audiovizuální tvář české módy
Audiovisual Identity of the Czech Fashion
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na rozsah a kvalitu produkce českých fashion filmů a zároveň si pod drobnohled bere audiovizuální prezentaci vybraných českých a slovenských módních značek. Výsledky jsou stavěny do kontrastu s aktuálními světovými trendy, zahraniční tvorbou luxusních módních domů i malých značek lokálních tvůrců. Práce je do jisté míry ovlivněna opatřeními proti šíření nemoci Covid-19, …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the range and quality of production in fashion films with an emphasis on the audio-visual presentation of selected Czech and Slovak fashion brands. The results are placed in contrast with current world production and the trends of luxury fashion houses alongside small fashion brands. The diploma thesis is slightly influenced by measures against the spread of COVID-19 which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ďabolková, Klára. Audiovizuální tvář české módy. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Arts Management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění absolventů oboru Arts management na trhu práce
Denisa Kraftová -
Krizový management Marienbad Film Festivalu v krizi spojené s pandemií covidu-19
Václav Ševčík -
Promotion a management hudebních klubových scén vybraných států střední Evropy
Daniel Šubrt -
Dramaturgie a kreativní management performačních umění při oživování prázdného místa
David Mírek -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Fashion film
Kryštof Janeš -
Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy
Kateřina MAFKOVÁ