Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele – Soňa Kubánková
Soňa Kubánková
Bachelor's thesis
Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele
Analysing Impact of Television Spots on Consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnovaná problematice krátkých reklamních spotů a jejich vlivu na spotřebitele v kontextu vnímání produktu i samotného vysílání. Primárním cílem je tedy analýza vlivu krátkých televizních reklamních spotů na spotřebitele s konkrétním zaměřením na zjištění toho, jak tento typ reklamy vnímají diváci - spotřebitelé. Mezi dílčí cíle patří zjistit, zda diváci reklamní spoty během …moreAbstract:
This bachelor's thesis is dedicated to the issue of short commercials and their impact on consumers in the context of the perception of the product and TV broadcast. Among the sub-objectives are to determine whether the audience during advertising spots watch this spots or switch to other channels, as they operate under complaint, and how the viewer perceives changes in volume when switching from program …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102517
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁNKOVÁ, Soňa. \textit{Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/wnn3ob/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
ANALYSIS OF IMPACT OF EXPERIMENT REALISATION ON MECHANICAL CHARACTERISTICS OF BIOMATERIALS
Martin Slažanský -
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová