Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele – Soňa Kubánková
Soňa Kubánková
Bakalářská práce
Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele
Analysing Impact of Television Spots on Consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovaná problematice krátkých reklamních spotů a jejich vlivu na spotřebitele v kontextu vnímání produktu i samotného vysílání. Primárním cílem je tedy analýza vlivu krátkých televizních reklamních spotů na spotřebitele s konkrétním zaměřením na zjištění toho, jak tento typ reklamy vnímají diváci - spotřebitelé. Mezi dílčí cíle patří zjistit, zda diváci reklamní spoty během …víceAbstract:
This bachelor's thesis is dedicated to the issue of short commercials and their impact on consumers in the context of the perception of the product and TV broadcast. Among the sub-objectives are to determine whether the audience during advertising spots watch this spots or switch to other channels, as they operate under complaint, and how the viewer perceives changes in volume when switching from program …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
ANALYSIS OF IMPACT OF EXPERIMENT REALISATION ON MECHANICAL CHARACTERISTICS OF BIOMATERIALS
Martin Slažanský -
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová