Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti – Bc. Robert Pelc, DiS.
Bc. Robert Pelc, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Marketing strategy optimization proposal for a chosen company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a komparaci vybrané skupiny nákladů na marketing ve společnosti, která je z oblasti terciálního vzdělávání - konkrétněji se jedná o soukromou vyšší odbornou školu. Cílem této práce je poskytnout komplexní zhodnocení a porovnání nákladů na marketing a následně navrhnout opatření k optimalizaci v této oblasti. Bakalářská práce zároveň zdůrazňuje význam terciálního …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of a selected group of marketing costs in a tertiary education enterprise - specifically a private university. The aim of the thesis is to comprehensively evaluate and compare marketing costs and subsequently propose measures for optimization in this area. The bachelor thesis also highlights the importance of tertiary non-university education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/e4esi/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Finanční analýza Soukromé vyšší odborné školy M-N, s. r. o.
Jitka Matějková -
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
Ivana Heidlbergová -
Systém rozpočtů a kalkulací vyšší odborné školy se zaměřením na projektovou činnost
Lenka Vavříková -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve výuce na středních odborných školách
Lukáš KNOPP -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová