Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti – Bc. Robert Pelc, DiS.
Bc. Robert Pelc, DiS.
Bakalářská práce
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Marketing strategy optimization proposal for a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a komparaci vybrané skupiny nákladů na marketing ve společnosti, která je z oblasti terciálního vzdělávání - konkrétněji se jedná o soukromou vyšší odbornou školu. Cílem této práce je poskytnout komplexní zhodnocení a porovnání nákladů na marketing a následně navrhnout opatření k optimalizaci v této oblasti. Bakalářská práce zároveň zdůrazňuje význam terciálního …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of a selected group of marketing costs in a tertiary education enterprise - specifically a private university. The aim of the thesis is to comprehensively evaluate and compare marketing costs and subsequently propose measures for optimization in this area. The bachelor thesis also highlights the importance of tertiary non-university education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/e4esi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELC, Robert. \textit{Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wnn6fl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Finanční analýza Soukromé vyšší odborné školy M-N, s. r. o.
Jitka Matějková -
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
Ivana Heidlbergová -
Systém rozpočtů a kalkulací vyšší odborné školy se zaměřením na projektovou činnost
Lenka Vavříková -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve výuce na středních odborných školách
Lukáš KNOPP -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová