Značka destinace jako součást destinační image – Bc. Jitka BOROVIČKOVÁ
Bc. Jitka BOROVIČKOVÁ
Master's thesis
Značka destinace jako součást destinační image
Brand of the Destination as a part of the Destination Image
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on how the city of Pilsen is perceived as a tourist destination and how the city brand is written in the minds of visitors. This work also specifically focuses on industrial and remembrance tourism, which is currently focused on the Tourism Strategy of the city of Pilsen. The introductory part defines the main concepts related to the definition and meaning of the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOROVIČKOVÁ, Jitka. \textit{Značka destinace jako součást destinační image}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/wnq6fh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOROVIČKOVÁ, Jitka. Značka destinace jako součást destinační image. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL -
Image vybrané destinace
Petra HOZOVÁ -
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Barbora Vokounová -
Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015: Propagace projektu Plzeň jako Evropské hlavní město kultury 2015
Tereza POKORNÁ -
Vyhodnocení významu památných stromů na území okresů Plzeň-město a Plzeň-sever
Petra Bryknarová -
Památné stromy okresů Plzeň - město, Plzeň - sever a Plzeň jih
Jiří Hošek -
Proměny dynamiky obyvatel okresů Plzeň-město, Plzeň-jih, Plzeň-sever a Rokycany v letech 1981-2010
Roman IMRICH
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights