Bc. Jana MANDRLOVÁ
Master's thesis
Native advertising v České republice
Native Advertising in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem native advertisingu v České republice v kontextu online marketingového prostředí. V teoretické části se věnuje oblasti online marketingu a jeho nástrojů. Dále se zabývá termínem native advertising v globálním kontextu a uvádí jeho použití na reálných příkladech. Dále se zaměřuje na etiku nativní reklamy v médiích a problematiku náležitého označování placeného obsahu. V …moreAbstract:
The thesis focuses on the topic of the native advertising in the Czech republic in the context of online marketing. In the theoretical part, it presents the field of online marketing and its tools. Next, it deals with defining native advertising in the global context and its use in real case studies. Furthermore, it deals with the ethics of native advertisments in the media and the issue of correct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Stoklasa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MANDRLOVÁ, Jana. Native advertising v České republice. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Native advertising v České republice
Jana MANDRLOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Nativní reklama na sociálních sítích
Klára Latináková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights