Native advertising v České republice – Bc. Jana MANDRLOVÁ
Bc. Jana MANDRLOVÁ
Diplomová práce
Native advertising v České republice
Native Advertising in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem native advertisingu v České republice v kontextu online marketingového prostředí. V teoretické části se věnuje oblasti online marketingu a jeho nástrojů. Dále se zabývá termínem native advertising v globálním kontextu a uvádí jeho použití na reálných příkladech. Dále se zaměřuje na etiku nativní reklamy v médiích a problematiku náležitého označování placeného obsahu. V …víceAbstract:
The thesis focuses on the topic of the native advertising in the Czech republic in the context of online marketing. In the theoretical part, it presents the field of online marketing and its tools. Next, it deals with defining native advertising in the global context and its use in real case studies. Furthermore, it deals with the ethics of native advertisments in the media and the issue of correct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDRLOVÁ, Jana. Native advertising v České republice. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Native advertising v České republice
Jana MANDRLOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Nativní reklama na sociálních sítích
Klára Latináková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva