Obsahová analýza reklamních kampaní – Bc. Vojtěch Sieja
Bc. Vojtěch Sieja
Bakalářská práce
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content analysis of advertising campaigns
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě obsahové analýzy vytvořit návrhy a doporučení pro tvorbu reklamních kampaní mobilních operátorů. V teoretické části práce jsou popsány pojmy související s obsahovou analýzou, marketingovou komunikací, reklamou, reklamními médii, psychologií a emočními apely. Praktická část práce obsahuje metodiku a obsahovou analýzu dvou vybraných firem a jejich konkrétních reklamních …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to make suggestions and recommendations based on content analysis on how to create an advertising campaign for a phone service provider. The theoretical part describes the terms related to the content analysis, marketing communication, advertisement, advertisement media, psychology, and emotional appeals. The practical part includes a methodology and content analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dp260/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu
Anton Ihnatovich -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova