Bc. Vojtěch Sieja

Bachelor's thesis

Obsahová analýza reklamních kampaní

Content analysis of advertising campaigns
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě obsahové analýzy vytvořit návrhy a doporučení pro tvorbu reklamních kampaní mobilních operátorů. V teoretické části práce jsou popsány pojmy související s obsahovou analýzou, marketingovou komunikací, reklamou, reklamními médii, psychologií a emočními apely. Praktická část práce obsahuje metodiku a obsahovou analýzu dvou vybraných firem a jejich konkrétních reklamních …more
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to make suggestions and recommendations based on content analysis on how to create an advertising campaign for a phone service provider. The theoretical part describes the terms related to the content analysis, marketing communication, advertisement, advertisement media, psychology, and emotional appeals. The practical part includes a methodology and content analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management