Bc. Vojtěch Sieja
Bachelor's thesis
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content analysis of advertising campaigns
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě obsahové analýzy vytvořit návrhy a doporučení pro tvorbu reklamních kampaní mobilních operátorů. V teoretické části práce jsou popsány pojmy související s obsahovou analýzou, marketingovou komunikací, reklamou, reklamními médii, psychologií a emočními apely. Praktická část práce obsahuje metodiku a obsahovou analýzu dvou vybraných firem a jejich konkrétních reklamních …moreAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to make suggestions and recommendations based on content analysis on how to create an advertising campaign for a phone service provider. The theoretical part describes the terms related to the content analysis, marketing communication, advertisement, advertisement media, psychology, and emotional appeals. The practical part includes a methodology and content analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/dp260/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu
Anton Ihnatovich -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova