Emoční charakteristiky osobnosti a jejich vztah k sociální atmosféře ve skupině – Veronika Petrecká
Veronika Petrecká
Bakalářská práce
Emoční charakteristiky osobnosti a jejich vztah k sociální atmosféře ve skupině
Emotional Personality Characteristics and their Relationship to the Social Atmosphere in the Group
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem a zjišťováním emočních charakteristik zaměstnanců vybrané organizace a jejich vztahem k sociální atmosféře v této organizaci. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé složky atmosféry na pracovišti a faktory, které na ni mají vliv. Dále práce pojednává o významu emocí v lidském životě a v životě pracovním. Praktická část je založena na rozboru dat, která byla …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses a research and investigation of emotional characteristics of the employees within a particular organization and their relations according to a social atmosphere in that organization. The theoretical part analyses individual parts of the organizational atmosphere and factors that influence it. The paper addresses the meaning of emotions in a human life and work life. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: Miloslava Hiršová
- Oponent: Irena Míková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Emoční charakteristika u dětí s odlišným sociometrickým statusem z pohledu žáků
Marie DRŮBOVÁ -
Sociální deviace v malé sociální skupině
Veronika Hejmalíčková -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man -
Focus Group v Marketingovém Výzkumu
Alexander Murad Babaev