Means of Persuasion in the Texts of Advertisements – Ondřej PROCHÁZKA
Ondřej PROCHÁZKA
Bakalářská práce
Means of Persuasion in the Texts of Advertisements
Means of Persuasion in the Texts of Advertisements
Abstract:
This thesis deals with the means of persuasion in the discourse of printed advertising. The objective is to analyze the selected advertisements from the automotive industry with particular attention to the phonological, lexical, grammatical, semantic, and pragmatic aspects of the advertising language. Further, the thesis also deals with the techniques of persuasion in an effort to reveal its nature …víceAbstract:
Tato práce zkoumá persvazivní prostředky v diskurzu tištěné reklamy. Cílem práce je analyzovat vybrané reklamy z automobilového průmyslu s důrazem na fonologické, lexikální, gramatické, sémantické a pragmatické aspekty jazyka reklamy. Dále se tato práce zaměřuje také na techniky persvaze ve snaze ukázat její podstatu a tendence v jazykové i mimojazykové rovině.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKA, Ondřej. Means of Persuasion in the Texts of Advertisements. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza názvů bylin v češtině a španělštině
Jaroslava TANZEROVÁ -
Tendence ve vývoji slovní zásoby na Ostravsku
Tadeáš Krch -
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petr ADAM -
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Andrea Masárová -
Formy persvaze v reklamách určených dětem
Kateřina KOMÁRKOVÁ