Stanislava JOHNOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

The Analysis of the Customer Satisfaction in the Supermarket Albert in Olomouc
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené …more
Abstract:
The aim of bachelor thesis is the processing and evaluation of a particular marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc?. The bachelor thesis contains theoretical and methodical part, where the basic concepts and methods of marketing research are described. The basic concepts and methods are suitable for statistical processing and evaluation of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Accessible from:: 7. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JOHNOVÁ, Stanislava. Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management