Stanislava JOHNOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

The Analysis of the Customer Satisfaction in the Supermarket Albert in Olomouc
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis is the processing and evaluation of a particular marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc?. The bachelor thesis contains theoretical and methodical part, where the basic concepts and methods of marketing research are described. The basic concepts and methods are suitable for statistical processing and evaluation of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Zveřejnit od: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JOHNOVÁ, Stanislava. Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management