Relationship Marketing in a Video Game Industry – Martin Šugra
Martin Šugra
Diplomová práce
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Anotace:
Tématem této diplomové práce byl vztahový marketing na trhu videoher. Cílem práce bylo demonstrovat užití prvků vztahového marketingu na tomto trhu a určit vztahový potenciál zkoumané herní značky. Bylo pojednáno o problematice internetové socializace týkající se videoher a sociálních médií, jako platforem podpory pro takto vzniklé herní komunity. V rámci těchto značkových komunit, spotřebních kmenů …víceAbstract:
The main topic of this diploma thesis was relationship marketing in a video game industry. The goal was to demonstrate the usage of relationship marketing aspects on this market and to assess relationship potential of a selected video game brand. Focus was put on internet socialization about video games and on the associated social media, as a platform of support for the newly created communitas. Symptoms …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Ondřej Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Online spotřební kmeny: případ komunity "Curly Girl Method" v ČR
Eliška Rychetská -
Streamers a watchers: etnografická studie spotřebních online komunit
Marek Pancíř -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk