Radim Boháč

Master's thesis

Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike

Line extension of Lucky Strike
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce je podrobný rozbor marketingového plánu pro rozšíření produktové řady Lucky Strike na českém tabákovém trhu. V teoretické části se bude detailně zaměřovat na rozbor značky, proces strategického řízení značky a marketingové plánování. Praktická část je věnována positioningu a marketingovému plánu Lucky Strike.
Abstract:
The aim of this thesis is a detailed analysis of marketing plan for line extension of Lucky Strike on Czech tobacco market. The theoretical part will be focused on the analysis of a brand, proccess of strategic brand management and marketing planning. The practical part is dedicated to positioning and marketing plan of Lucky Strike.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2013
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Libor Kadlec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34140