Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike – Radim Boháč
Radim Boháč
Master's thesis
Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike
Line extension of Lucky Strike
Anotácia:
Hlavním cílem mé diplomové práce je podrobný rozbor marketingového plánu pro rozšíření produktové řady Lucky Strike na českém tabákovém trhu. V teoretické části se bude detailně zaměřovat na rozbor značky, proces strategického řízení značky a marketingové plánování. Praktická část je věnována positioningu a marketingovému plánu Lucky Strike.Abstract:
The aim of this thesis is a detailed analysis of marketing plan for line extension of Lucky Strike on Czech tobacco market. The theoretical part will be focused on the analysis of a brand, proccess of strategic brand management and marketing planning. The practical part is dedicated to positioning and marketing plan of Lucky Strike.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Libor Kadlec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti
Jana Hronová -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová