Radim Boháč

Master's thesis

Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike

Line extension of Lucky Strike
Anotácia:
Hlavním cílem mé diplomové práce je podrobný rozbor marketingového plánu pro rozšíření produktové řady Lucky Strike na českém tabákovém trhu. V teoretické části se bude detailně zaměřovat na rozbor značky, proces strategického řízení značky a marketingové plánování. Praktická část je věnována positioningu a marketingovému plánu Lucky Strike.
Abstract:
The aim of this thesis is a detailed analysis of marketing plan for line extension of Lucky Strike on Czech tobacco market. The theoretical part will be focused on the analysis of a brand, proccess of strategic brand management and marketing planning. The practical part is dedicated to positioning and marketing plan of Lucky Strike.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Libor Kadlec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34140