Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu – Darya Varkovich
Darya Varkovich
Bachelor's thesis
Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu
Augmented reality applications in e-commerce in the fashion industry
Abstract:
Zkoumaným fenoménem je rozšířená realita (AR) v elektronickém obchodování v módním průmyslu se zaměřením na vliv technologie na spotřebitelské chování. Cílem této bakalářské práce je analýza využití rozšířené reality v módním průmyslu a zodpovězení hlavní výzkumné otázky: “Jaká je míra přijetí technologie AR českými značkami v módním průmyslu?“. Teoretická část vychází ze statistických dat a analýz …moreAbstract:
The researched topic is Augmented Reality (AR) in e-commerce in the fashion industry with a focus on the impact of technology on consumer behaviour. The aim of the thesis is to analyse the use of augmented reality in the fashion industry and to answer the main research question. The theoretical part is based on both global and local e-commerce statistical data and state analyses as well as existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85232
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Martin Zelený
- Reader: Jakub Grosman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Internetové obchodování
Zdeňka Veselková -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Ochrana spotřebitele při internetovém obchodování
Petr SHÝBAL -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova