Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce – Alexandra Vondráčková
Alexandra Vondráčková
Master's thesis
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Hollywood mainstream marketing tools analysis
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato …moreAbstract:
This masters thesis titled "Hollywood mainstream marketing tools analysis: Has Hollywood marketing outrun the production itself?" aims to describe the state and issues of contemporary film marketing. It poses the question of whether the marketing behind the films is so sophisticated that it gets ahead of the movies. Furthermore, the thesis deals with the fact that this excessive attention to endless …moreKeywords
mainstreamKeywords
traileryKeywords
plakátKeywords
filmová teorieKeywords
analýzaKeywords
marketingKeywords
digitální médiaKeywords
plakátyKeywords
reklama a propagaceKeywords
Hollywood
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9566
Thesis defence
- Date of defence: 6. 10. 2016
- Supervisor: Marta ŠVECOVÁ
- Reader: Roman KAŠPAROVSKÝ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRÁČKOVÁ, Alexandra. \textit{Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wosnv8/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková