Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova – Aneta Skřejpková
Aneta Skřejpková
Bachelor's thesis
Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova
Strategic Analysis as a Foundation for a Strategic Planning of the Company Přátelé Pavlova
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strategickými analýzami pro rodinné vinařství Přátelé Pavlova, které jsou objasněny v první části práce. Dále následuje představení podniku Přátelé Pavlova a jeho současné situace. Poté následuje strategická analýza vnějšího okolí podniku, kde je využita SLEPTE analýza, Delfská metoda a analýza konkurenčních sil. Další část zahrnuje analýzu vnitřního prostředí podniku, kde …moreAbstract:
This bachelor work is deal with strategic analysis for the family winery Přátelé Pavlova which is described in the first part of this work. Furthermore it is followed by introduction of the company Přátelé Pavlova and his current situation. After that is placed the strategic analysis of the company's external environment, where is used SLEPTE analysis, Delphish method and the analysis of the competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKŘEJPKOVÁ, Aneta. \textit{Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wovu2k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skřejpková, Aneta. Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management
Tomáš Jelínek -
Strategický management vybraného podniku
Zuzana Snítilová -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights