Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání – Michala Sklářová
Michala Sklářová
Bakalářská práce
Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání
Primary School Teachers' View on Inclusive Education in the Zlín Region
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání, konkrétně je zaměřena na názory učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část práce nejprve popisuje koncept inkluzivního vzdělávání, jeho legislativní ukotvení, a také charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole. Následující kapitola se zaměřuje na inkluzivní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of the inclusive education, specifically focuses on the opinions of teachers from primary school in whole Zlín region. The theoretical part of my bachelor thesis describes the concept of inclusive education, its basis in legislation, the theoretical part also characterizes children with special educational needs in ordinary primary school. The following chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sklářová, Michala. Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková