Jakub DRAHOKOUPIL

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnost podniku

Customer Relationship Management and Its Importance for Strengthening the Company's Competitiveness
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení CRM a zvýšení konkurenceschopnosti e shopu ExtraProdukty.cz. V teoretické části jsou vymezeny pojmy CRM a jeho specifické funkce, složky a jeho význam pro konkurenceschopnost. Dále se práce zabývá fenomény chatbot a live chat a jejich významem v CRM. V praktické části jsou představeny detaily fungování e-shopu ExtraProdukty.cz, provedena analýza získávání …viac
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on improving CRM and enhancing the competitiveness of the ExtraProdukty.cz e-shop. The theoretical part defines the concepts of CRM, its specific functions, components, and its significance for competitiveness. Furthermore, the thesis delves into the phenomenon of chatbot and live chat and their significance in CRM. In the practical part, the functioning details of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRAHOKOUPIL, Jakub. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnost podniku. Cheb, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management