Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji – Petra SMOLANOVÁ
Petra SMOLANOVÁ
Master's thesis
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
The most frequently used methods of teaching reading in Moravian-Silesian region
Abstract:
Diplomová práce s názvem Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji se soustřeďuje na nejčastěji užívané výukové metody čtení v Moravskoslezském kraji a na formování žákovské čtenářské dovednosti ve vazbě na užitou metodu výuky prvopočátečního čtení. Teoretická část seznamuje s kategorizací a historickým vývojem metod výuky prvopočátečního čtení a uvádí jejich základní charakteristiku …moreAbstract:
This thesis called The most frequently used methods of teaching reading in Moravian-Silesian region focuses on the most frequently used methods of reading in the Moravian-Slesian region and ways students form their reading skills in relationship with the first reading. The theoretical part explains the categorization and historical process of the teaching reading methods and introduces its basic characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMOLANOVÁ, Petra. Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
Zuzana KUCHAŘOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Gabriela LUPINSKÁ -
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení
Monika HOLUŠOVÁ -
Využití čtenářských strategií v počáteční výuce čtení
Dana Kovářová